طراحی برج خنک کننده
نوشته شده توسط : سحر

کی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: